Land of Hope and Dreams

~夢と希望を持ち続けるために~

スポンサーサイト


The Ties That Bind

So far Bruce Springsteen took part political movements like No Nukes, anti-apartheit and Amnesty. However he did not support the specific person or party.

Such acts implied us what he said or thought like "darling you know just what I'm here for" in his song "Thunder Road." And that was good enough for me.

His controversial announcement to join Vote for Change concert really embrassed me. I'm afraid his support to Kerry breaks the ties between Springsteen and some of his fans.

コメント

私の英語版blogの方にトラックバックありがとうございました。
HPのBruceのUSAツアーレポートも読ませていただきました。
BobbyJeanとはかなり音楽の趣味が合いそうなので、今後もちょこちょここちらによらせていただきます。

Faithfullyをポストした後、他に誰か書いてないかなとググって、TAKさんのJourneyのツアーレポートを見つけて、読ませてもらいました。もうすぐ日本に来るのですが、にせ者ボーカルなのに8000円なんですよ。
どこかで誰かが書いていたように、スプリングスティーンのコンサートを見たら人生が変わるというのは過言ではありません。ぜひ、Vote for Changeを楽しんでください。

  • 2004/08/09(月) 23:20:27 |
  • URL |
  • BobbyJean #79D/WHSg
  • [ 編集 ]

コメントの投稿


管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

トラックバックURLはこちら
http://lohad.blog32.fc2.com/tb.php/80-9d7467ce
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

FC2Ad

